Електронна звітність
Сервіс електронної звітності (СЕЗ) - це ваш особистий помічник в роботі з усіма видами документів в електронному вигляді.
Більшу частину робочого часу бухгалтерів займає подача звітності в державні органи.
Подаючи звіти в паперовому вигляді, доводиться стояти в черзі, витрачаючи багато часу. Часто в звітах доводиться виправляти помилки, а потім знову проходити процедуру звітності. Значна економія часу дозволяє подавати звіти в електронному вигляді.
Використовуючи СЕЗ і кваліфікований електронний підпис (КЕП), можна уникнути витрачання грошей на папір, папки і додаткові шафи для зберігання всіх звітів. Вся ваша електронна звітність може бути тільки в електронній формі. Про це йдеться у Законах України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис».
Подача звітності в електронній формі представлена двома послугами:
- «ФРЕДО»
- ПЗ «M.E.Doc»
- І не забувайте про Кваліфікований електронний підпис